förlust av eurovision

jag har missat hela eurovisiongrejen
först visste jag inte när det var
sen passade det inte in i planeringen att väl se det
på själva kvällen var det bortglömt igen
lika så efteråt
först på måndagen fick jag veta vem som vann
och hur det gick för sverige...
och tydligen låg vi ju etta!
efter juryrösterna...
för att sedan hamna på en sjätte plats
bra placering!
men måste vart så snopet att snudda vid vinsten
för att sedan inte ens hamna bland topp fem
undrar vad nederländernas bidrag låg på innan...
innan vinsten
inte ens sett ett enda bidrag
ännu
men nästan sugen på å se hela
men nu vet jag inte om det är för sent...
tokigt
man hinner inte med allt här i världen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0