predikan

många heja rop och tack
men en negativ kommentar som bekräftades av två
och så klart är det det som stannar kvar längst...
så synd och tråkigt att det ska vara så!
jag tycker annars själv att jag gjorde en bra insats
fick till en bra kombination av bibelord tankvärda ord och privat info
efter att under veckan gått och klurat och fått lite tilltal och nya ideer på vad jag vilö ha med och ville förmedla
och gjorde en bra prestation i predikstolen
även om jag inte riktigt visste vart jag skulle göra av händerna (p g a magen?)
men nu är det över och skönt är väl det
önskar bara att jag kunde lyssna till mitt eget råd och tränga bort de negativa tankarna som pockar på
och enbart glädjas åt det som gick bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0