äcklad

jag har tyvärr kommit över en tidningsartikel
en skvallerblaska tidningsartikel
en kändistidning


och jag måste få säga det: hur kan detta finnas!?
efter några få rader mår jag illa och vill kasta ut skiten
för det är verkligen illa
hur kan man skriva nå dylikt?
så dåligt
noll förståelse
med fraser som "desperationen kan mer än anas" eller "säger en person med insyn"
en skam för tryckfriheten
tycker synd om kändisarna och hoppas verkligen att de inte läser detta
när kändisblaskan tydligen vet allt och lite mer därtill
fast de bara fabulerar och hittar på lögner!
avskyr texter som: "... är desperat och gör allt han kan för att behålla sin unga flickvän..." eller "... uppges inte ha något val utan tvingas förlika sig med fickvännens nycker"
usch - jag ryser!
aldrig mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0