egentid i snön

igår kändes det som jag hade typ lite utmattningssymptom...
irriterad för det mesta
inte glädjas riktigt åt barnen
likgiltig inför felaktiga saker som jag i vanliga fall skulle tagit tag i
vet inte om det berodde på natten (som var förfärlig - vet inte hur många gånger jag vaknade)
eller om det är nåt långtgående...
trodde aldrig föräldraledighet och utmattningsdepression kunde kombineras
men så är det väl
när man ger allting för alla andra
och inte har nåt övers för sig själv...
nu sitter jag i alla fall här själv
i hagen
i solen
i snön... (jättekallt om baken men det är det värt)
och jag är själv
håller koll på andningen
blundar
och försöker njuta
och jag njuter
men tankarna går genast igång
unstoppable
så var tvungen att skriva ner det här också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0