nulägesrapport

man skulle ju kunna tro att tre dagars ofrivillig inomhusvistelse läkt självsprickorna i tummarna fint
men icke
de gör fortfarande ont och läker ej
mer hydrokortisol och plåster får det bli!
nu måste jag iaf få komma ut
orkar inte vara inne mer
även om orken inte är vad den borde...
förstår inte vad det är
inte sjuk nu egentligen
men absolut inte pigg heller
konstigt hur det kan vara
och i natt fick jag faktiskt sova
typ fem timmar
underbart
(i sträck alltså)
och sen lite till...
nu ny natt - få se hur den blir...
alltid lika spännande
det är konstigt hur jag helt tappat kontrollen
makten
över mitt eget liv
min egen sömn
jag har ingen aning om det är nu jag kommer få somna för natten (efter jag nattat katterna duschat å tagit en kvällssmörgås)
eller om det kommer bli ännu ett vakenpass igen - innan nattvilan...
stressande? alla gånger!
men samtidigt något man som bebisförälder får förlika sig med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0