överflöd

jag har så många syprojekt på gång nu så jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det
för jag har ingen tid
nada typ
och "syning" tar ju tid...
i övrigt finns allt
ideer finns det gott om
tygrester i mängder
och allting annat som kan behövas
senast idag - käpp inköpt
för vi (treåring inräknad) ska ju bl a tillverka egna käpphästar (fast kor)
sen skulle jag vilja sy leksaksmöss till katterna
och nu senaste idéen även kattbody! (till kommande kastreringen... - istället för tratt
eller nyköp för över två hundra spänn styck)

skulle även vilja sy filtkudde till bebis å vagnen nu när lakan känns kallt mot huden pga vintern
och lekfilt med roliga leksaksdetaljer på
ska även sy om fotokudden som var "trasig" vid leverans
och bodyknappförlängare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0