reklamation

nej! jag orkar inte!
får hem en vara som jag beställt
och den är defekt
produktionsfel
litet men påtagligt uppenbart och inte okej


läser på om reklamation osv på hemsidan
och katastroftänkandet börjar
när det står om returer som ska bekostas av kunden själv osv...
så jobbigt så drygt
och inte ska jag väl behöva betala mer!?
när det är de som gjort fel
många timmars irritation innan jag kontaktar de och de kontaktar mig
och no worries
irritation i onödan
för de kommer skicka en ny... utan extra kostnad...
men först behövde jag "ha sönder" varan lite till
rita på den med permanent tuschpenna
och då! sen
efter att jag tagit kort på det och skickat in
då är en ny på väg...
lustigt
men den är ju inte helt förstörd
bara pga flisan i tyget och numera även överkryssad med tusch
så går ju att göra om modofiera och använda ändå!
så blev bra? trots allt...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0