särboliv rules

de sjokar sig så över att nour och henrik valt att vara särbos fast de fått barn
och jag förstår ingenting
det är väl underbart!
vilken ynnest för dem att kunna ha sina bägge respektive boenden kvar
och kunna dela vardag med varandra i två hem
och sen få njuta av egen tid och egen ordning när behovet fallet på...
jag var särbo i ett år (även om vi i praktiken levde sambo i två hushåll) och älskade det
hade jag mitt egna krypin med min ordning och där jag hade allt ansvar utan att förvänta mig någonting av han
och så tvärtom
funkar det så funkar det
så är väl det härligt
sluta lägga er i och klanka ner på andras sätt att leva sina liv!
går det att vara skvallerpressjournalist och kristen...?
t ex "döm inte så blir ni inte dömda"
och
"du skall icke... se flisan i din broders öga när du inte märker bjälken i ditt eget
osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0