jobbetplus

jag saknar inte jobbet alls
men
samtidigt älskar jag mitt jobb och tycker att det är intressant
så det går bra atr vara på utbildning trots föräldraledighet
och det är roligt och härligt att träffa kollegorna
som är så fina och gulliga
blir så rörd när en av dem kommer med vatten och en godisbit när jag sitter och ammar
eller en annan på eget initiativ tar ner vagnen för trappan (trots att det är bökigt) och frågar vart jag vill ha den
och en tredje betalar min lunch när jag var på toa (så kan jag swisha henne sen)
så ovan att bli så här omhändertagen!
och jag älskar't!
(en av dem erbjöd sig t o m att hålla bebis en stund för att bespara mina armar
och fick honom att sova)
lycklig! över att ha så goa kollegor och ha ett kollegialt sammanhang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0