kritisk som vanligt

påkostat dyrt reklamutskick
personligt adressserat till mig
som nybliven förälder...
men så fel
upprepade stavfel


poserande nakna barn


varför kan inte barn få ha kläder på sig!?
vad kommer det här barnet känna inför att ha agerat nakenmodell i reklamutskick till tusentals
jag ryser och förskräcks
och skäms... för att jag skändar dem ännu mer genom att dela bilderna här...
eller är det bara en yrkesskada...?
och kriminalupptagna hjärnan som spelar mig ett spratt?
men för mig känns det inte rätt
och vad är skillnaden - skulle fotofirman även skicka ut nakenbilder på vuxna i liknande positioner...?
bara det att vuxna har förmåga att fatta egna beslut och samtycka eller inte
medan med barn "så kan vi göra som vi vill"
det här känns så fel
(ska jag rättshaveristiskt höra av mig till dem...?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0