så mycket bebisar!

det är fascinerande att det är så många bebisar 2019 inom min närhet
min kusin har fått barn
några vänner också (bara tre dar senare än oss och på vårt bf datum)
en väns lillasyster...
och en av mina ungdomar från ungdomsledartiden
inte mindre än fyra! kollegor har fått barn (vi har varit fem gravida samtidigt på jobbet och alla fått barn i sommar inom loppet av tre månader)
en kollega och en fd kollega har blivit mormor/farmor (också nu i sommar isch)
min barndoms bästa kompis väntar barn snart
liksom min systers bästa kompis...
och kanske var det nån mer som jag inte kommer på nu
lustigt!
så många 2019 bebisar - och som jag känner till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0