vilken kväll...!

ikväll har jag varit en dålig förälder
p g a lågt blodsocker
ensam med två skrikande barn
kiss över golvet i fyra olika rum...
helt osynk mellan barnen med mat/tandborstning/duschning/läggning/famnen
och så trötthet efter att ha planterat om blommor mellan elva å åtta på det...!

det värsta är att jag inte var världens bästa förälder igår kväll heller...
när jag inte förberedde och var tydlig nog med treåring
varpå utbrott följde
för att jag ville prioritera viss fart med sysslor för att få till lite mer sömn (vilket misslyckades totalt)

men... imorgon är en annan dag
vi får se (och innerligt hoppas)
att föräldrandet är lite bättre då...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0