morgon redan...? eller äntligen natt


fåglarna har typ redan börjat kvittra...
och då är det ju typ morgon
en ny dag
morgondag som blivit nu
aktuell tid
jag borde ju ha sovit den här tiden
eller jag brukar det nu
men förr
för inte allt för länge sen
då var jag uppe både nu och andra tider
hela tiden
hela natten
minns knappt det...
vad fort det kan gå
nu har jag sövt om
eller sövt ner
fast på ett helt annat sätt
det lustiga är att jag hade det på känn
eller samtidigt inte
absolut inte medvetet
men tanken dök upp om att det har ju inte hänt än
och precis då hände det
samma natt
fascinerande hur det är egentligen...
nu ska jag väl ändå sova
igen
så god natt
eller god morgon... ni som kanske går upp klockan fyra för att möta en ny dag (stackars er - eller samtidigt inte... så stilla och vacker tid!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0