nu så! kväller... (00:51)

jag älskar att ha det städat
och jag älskar stora ytor
ändå har jag det så sällan...
snarare helt tvärtom
hela tiden
förutom nu
en kort stund
som jag (tyvärr) kommer sova bort
för imorrn börjar kaoset igen
smutsen och grejerna kommer åter fram
det går undan
bra mycket fortare än jag hinner städa och plocka undan
men när det väl händer... jag älskar det!
nystädat
nyplockat
rent och snyggt
tomma ytor
tom ren bänk
tomt rent golv
öppen yta att gå på
(istället för en smal korridor mellan en massa grejer...)
bäst å njuta!
nej just ja... sömn var det
åter igen lutar det åt fem timmar
den andra i ordningen
det är inte bra det här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0