tiden alltså (igen!)

tiden går och jag fattar inte
om man inte hade "nog" innan...
ni kanske undrar varför jag inte uppdaterat er så mycket om gotland...
jo! jag har fortfarande inte raderat och valt ut bilder från våra sista dagar där (bara varit hemma typ en vecka men...)
och det ska jag göra först (kommer ta minst en timme?)
sen har jag tjugofem påbörjade utkast till blogginlägg
typ
och då är inte ens gotlandsuppdateringsinlägg knappt medräknade
tiden det kommer ta - högst oklart
sen är hemmet i kaos som vanligt
ovanligt mycket kanske eftersom jag inte haft ork att fixa iordning allt efter gotlandsresan än och för att jag rev i typ allt i panik när vi skulle till sjukhuset igår i jakt efter lämpliga saker att ha med (och då glömde jag ändå strumpor till "tösa")
så till det vår ovanliga nya tillfälliga familjesituation
men ja - jag vill jag ska och sakterligen... kommer jag väl ro i land det här me'

(till saken hör även att jag inte tittat på TV sen 15 min sista avsnittet på sista säsongen en kväll på gotland - över en vecka sen
och inte lyssnat på min musik eller mitt morgonpass eller någon podd på lika länge
så det känns som mycket av mitt egna behov är på vänt - och när jag nyss provade nya bluetoothlurarna jag köpt (pga tappat bort de andra) så fullkomligen överöstes jag av hur mycket jag saknar det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0