bilen... (igen!)

att vara billös... det måste vara nåt av det värsta som finns att vara (ilands- jag vet men...)
nu är jag det - igen!
utan bil
jag förstår inte
hela hela tiden
så lycklig var jag först
över att besiktningen flyttats fram från sista augusti till sista mars!
men så klart att bilen känner av det...
och ändå inte vill funka!
den här gången bromsarna...
först sa den åt mig att stanna omedelbart pga bromsvätskan (körde ju hem ändå förståss eftersom det var så nära - men läskigt nog samma! ställe som sist jag fick åka snöre... troll i skogen?)
nu är det alltihop
och utan broms kan man ju inte köra...
eller?
nej absolut inte
tänk inte ens tanken
men åh...!
jag vill ha min bil!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0