bra men kunde vara bättre...(?)

nu har vi varit här i tio dar (igen!)
och inte en enda gång har jag åkt flotte (igen! historien upprepar sig...)
och två bara två havererade båtfärder
och ingen tältning på nån ö... (igen!!)
det är så tråkigt
känns inte som överkrav...
men tydligt d'
jag tänkte verkligen att "yes ikväll blir det av - solnedgång från flotten"
men så kom det folk igen ändå
och det är ju jättetrevligt (missförstå mig inte!)
och blev någonting helt annat som jag inte velat vara utan
men
men...
flotten då
solnedgången
(som var helt magiskt fin och rosa)
nu ska vi ju liksom hem igen
och jag funderar genast på när vi kan komma hit nästa gång...
jag vill så gärna åka ut med flotten
en enda liten solnedgång
och båten
och tältningen på ön då!?
blir det inte av igen ändå??
trots ännu en fem veckors semester...
det är mycket hela tiden
trots ledighet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0