förlorade vänner är inte vänner...?


jag har verkligen försökt behålla kontakten med så många
klasskamrater...
folkhögskolekamrater...
gamla kollegor
gamla vänner
studiekamrater
så många... som jag verkligen haft en bra relation till
men sen avbrott
t ex flytt... som gjort att kontakten glesats ut... och till sist förintats
blir till intet
fast jag försökt hålla kvar
hålla i
höra av mig...
visa intresse
men... när det bara är envägs... och det bara ligger på mig
jag får ingenting tillbaka
till sist
tappar även jag suget...
och slutar höra av mig
slutar visa intresse
sluta bry mig
eller nej... det är ju just det jag inte gör...
jag har svårt att glömma
en del av mig skulle verkligen vilja fortsätta ha kontakt
men vill inte de - så är det inge kul att vilja själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0