läxa

jag funderar på att sätta upp som mål att jag inte ska göra något nyttigt sista månaden
bara vara med barnen
och börja promenera
varje dag
en sovning promenad
en sovning lek med fyraåring
men jag kommer aldrig klara det...
(ett mål dömt att misslyckas)
för om jag inte tycker att jag hinner med något nu... hur ska det i så fall bli då...?
om jag inte gör något nyttigt någon sovning
crazzzy
men sista veckan då?
jag minns och förfäras och ångrar ju verkligen sista veckan och sista helgen jag var föräldraledig förra gången...
när jag slet och slet och ville bli klar med jordhögen och stenbortrensningen vid stugan
jag vill inte göra om det misstaget (får inte!)
jag måste verkligen tänka på det
skärpa mig!
jag måste måste måste försöka göra det...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0