nu är vi nära

jag känner mig så dagen efter...
snabbt ovan med att sova fem timmar/natt
efter två nätters långsovning...
slumrat till både en och två (eller tre) gånger när jag legat ner och lekt suttit upp och läst eller bara observerat lek
det är lite läskigt hur sömnen kan vara så stark
därför hade jag verkligen bestämt mig - att ikväll måste jag gå och lägga mig i tid...
sen kom jag på saften
ah just det... flera liters flädersaften som står i källarn och göttar till sig...
så en timme senare skiter jag faktiskt i kaoshallen och allt plock som behöver göras både där och i vardagsrummet
och entrar faktiskt duschen (hör och häpna) så tidigt som 21:54!
nytt rekord...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0