nya bekymmer

jag undrade vad det var som lät...
om det var vattenpumpen eller nåt som gått sönder eftersom jag vattnat så mycket idag
hjärnan for iväg igen och det var vattendunkar och regnvatten och jag vet inte allt som dök upp i huvudet
men så gick jag ut och märkte att det är grannen som har fest
en högljudd sådan som det verkar
med dunka dunka musik
och sen lite dansband...
första gången jag hört det (och hoppas på sista - men så väl är det väl inte)
nu sängläge
imorgon är en annan dag...
(men först lite mer TV - men helt galet - de har bytt ut huvudpersonen! i sjunde säsongen... det får man ju typ inte göra - är det inte bättre å bara lägga ner då!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0