oanad konflikt


jag råkade typ komma i konflikt med apotekaren idag...
jag vet inte hur det gick till
men plötsligt var vi bara där
jag skulle hämta ut en mjukgörande lotion som jag fått på recept till barnet
miniderm hade läkaren sagt och det har vi använt förut med gott resultat
men nu fanns det tydligare en billigare produkt
med samma innehåll
och då tyckte väl hon att jag ville ha miniderm
och skulle då få betala mellanskillnaden
men för mig spelar det ingen roll vilken lotion det är
bara den är bra för mitt barns hud och ger ett gott resultat
och det vet ju hon och vetskapen bakom henne bättre än jag...
så nu fick vi glycerol istället... å inte fattar jag vad det är för skillnad på dem
samma företag som står bakom t o m
kan de inte bara sluta konkurrera om småpengar och produktutveckla liknande grejer
och... vad vet jag - fokusera på cancerbromsmedicin eller nåt istället...!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0