tankar från ön...

äntligen lite egentid
\n
en kort stund
\n
sovstund
\n
som när som helst kan avslutas
\n
och...
\n
jag är ensam på en öde ö
\n
utan bok
\n
får inte använda mobilen (egentligen)
\n
och jag är fast vid tältet (eftersom ettåringen sover i absiden och vindskyddet (där jag skulle kunna göra nåt) ligger för långt bort...
\n
påtvingad mindfulnesss
\n
och jag är inte bra på det...
\n
måste skriva det här också t ex
\n
och vantrivs mest
\n
försöker titta på bladen som vajar i vinden i träden runt omkring mig...
\n
lyssna till ljudet när de prasslar
\n
TITTA på vattnet och vågorna som jag ser skymta nedan stavarna
\n
jag trivs absolut
\n
men... jag är rastlös
\n
måste göra nåt mer!
\n
sova kanske...?
\n
men det gjorde jag ju redan första sovningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0