äntligen som jag vill!

det känns som jag har tre "jobb"
först jobbjobbet...
sen barnjobbet...
sen byggjobbet...
igår var jag så trött att jag somnade vid nattningen
fast jag satt upp på en stol
fyraåringen somnade inte och väckte mig
jag hade så gärna velat sova då...
men det stressar mig så mycket
att bo i det kaos vi har hemma nu
det är för mycket grejer överallt
(mer än vanligt pga helgens renovering)
och jag är så stressad över att badrummet aldrig blir klart
helt färdigt
okej taklister... det får väl gå
men allt det andra!
så trots bättre vetande sydde jag först och byggde sen
så klockan närmade sig ett innan sovning...
det går ju bara inte
egentligen
men det blev så bra!
nu har jag äntligen hittat rätt!
det var det här jag så länge velat åt...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0