kollega: "förstår ej hur du fortfarande står på benen"



många måste tro att vi är knäppa...
och lite knäpp kanske man måste va!
när man tar sig an ett sånt här gammalt slitet och oomvårdat hus...
men jag älskar det!
det ger mig sån energi
många förstår inte alls hur jag orkar
men för mig är det tvärtom
efter atr ha byggt en hel helg
fredag kväll lördag söndag hela dagar
så är jag inte drenerad på energi
utan jag är full! av energi
jag skulle kunna och skulle vilja göra så mycket mer
om och om och om igen
och det finns ju... att göra...
och det gör mig ingenting
sen skulle jag vilja få mer och bättre ordning
absolut!
men byggandet och rivandet och återuppbyggandet
det är bara sååå roligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0