bland prinsar och prinsessor

letar efter prinskläder till bebis
men... det finns det ont om
prinsess-  däremot
till och med så att google frågade om jag skrivit fel
och undrade "menar du prinsesskläder"
nej - jag menar precis vad jag skrev
"prinskläder"
finns några få - typ två - varianter att få tag i
men först från två års ålder i storlek... och det är lite väl stort än
så jag råka... köpa en prinsessklänning ändå...
priset var helt galet jämfört med vad det varit
och är det nån som uppskattar en ny prinsessklänning - så är det min lilla prinsessa
så jag var bara tvungen
men trots utlovad expressfrakt (till låga 9 kr!) så får den vänta till fyraårsdagen...
prinskläder däremot
det får jag nog sy själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0