svanarnas återkomst

nu har svanarna kommit till vår sjö
(eller svan-ar... jag vet ju inte om det är samma - se tidigare inlägg)
men besvikelsen måste vara stor över att sjön fortfarande är påfryssen
to soon
de skulle väntat lite längre...
bäcken är iaf öppen
det har den typ varit hela vintern
men jag vet inte om de nöjer sig med den...
ville så klart ta ett kort!
med storkameran
med långgluggen
men batteriet var helt urladdad
så där rök den bilden...
så fint minne iaf
när svanarna landade på frysna sjön
och sträckte ut hela sina härliga gestalt
de är så vackra
och stora!
har jag laddat batteriet än då...? (för ni hörde jag svanar komma igen)
nopp!
klant! eller bara så mycket on my mind
och så lite tid

                          vår lilla sjö i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0