tacksamhet - över mig själv

jag är så tacksam över min initiativförmåga
för att jag tar initiativ
då det ofta leder till en positiv förändring
som idag
när vi haft avverkningsplaneringsmöte
i skogen
i nästan två timmar
som avslutas med ett kontrakt
men inte på skogen som vi planerat
den går det fortfarande inte att avverka pga för mild vinter
men en annan del
andra hektar
tio hektar gallring cirka
och lite fröträd på det...
bara för att jag skickade ett mail
efter att ha gått i skogen
som snart ska slutavverkas
och sett några träd som jag velat spara
och skickat iväg en förfrågan - hur ska jag märka upp dem?
och så bokas möte in
och vi går där tillsammans
och markerar märker ut och bestämmer typ hur det ska va
så intressant
en fantastisk dag
ett fantastiskt möte
en fantastisk möjlighet - att få äga sin egen skog




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0