mycket vill ha mer

jag vill ha flera bröllop... och flera hus
men hur ska man lyckas med det
då måste man ju liksom byta partner
och jag vill ju samtidigt bo på samma plats i samma hus typ hela mitt liv
med en och samma partner
så det går liksom inte ihop sig för mig

men jag skulle vilja gifta mig utomhus
vid havet
jag skulle vilja gifta mig i en stor maffig svensk kyrka
jag skulle även kunna tänka mig att gifta mig vid stugan...

och jag skulle vilja renovera och bo i en rund fyr
och i ett vattentorn (med runda rum och välvda väggar)
jag skulle även vilja bygga ett nytt hus med putsfasad öppen planlösning med stora ytor och med enorma glaspartier ut mot fin utsikt
jag skulle även kunna tänka mig att bygga om en gammal kvarn till bostad
eller en linskäkt...

men framför allt så skulle jag ju vilja bo i ett gammalt slott (med takstuckaturer och stora kristallkronor)
eller en herrgård...

livet räcker liksom inte till för alla ideer och drömmar

och det som blev (eller är) är väl bra även det... med giftemål på en båt... och renovera ett gammalt hus på landet...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0