gudstjänst på nytt vis...

imorgon ska jag ansvara för bilden igen
brukar vara var femte vecka men nu var det så länge sen...
först ska vi sända live
via youtube
sen efter lite fika som vi spela in nästa söndags gudstjänst som kommer kunna streamas
jag brukar ha lite pirr i magen inför men inte mycket i vanliga fall
jag vill ju ändå att det ska bli bra (perfekt)
nu... desto större pirr
jag har aldrig varit med om konceptet förut
jag vet egentligen inte alls hur det ska gå till
men jag kastar mig handfallen in i leken
för Guds skull
jag vill tjäna...
och det var länge sen nu
och samtidigt... (egot) är jag ju väldigt nyfiken också - och vill gärna vara med om och uppleva konceptet
när det förhoppningsvis sker för sista gången...
i höst hoppas vi kunna köra irl igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0