oönskat när det väl kommer?

jag har typ redan lite ont i magen...
för att jag ska åka bort några timmar imorgon
och lämna bebis och fyraåring...
(kanske pga att jag inte vet hur länge jag kommer vara borta)
och då har jag ändå sånt stort behov av egen tid
längtar
skulle i teorin så mkt vilja ha det!
men kanske... egentid till att ägna mig åt mina egna intressen...
mer än att åka in till kyrkan och tjänstgöra på annat sätt
om jag fick egentid på riktigt
då skulle jag skriva på barnens minnesböcker och göra deras fotoböcker
men vänta
då tjänstgör jag ju igen - åt barnen
så... om jag verkligen verkligen skulle ha egentid - vad skulle jag göra då...?
läsa bok? nej! för oproduktivt...
läsa bok nere vid sjön...? alltså jag vet inte om jag skulle ha ro till det just nu
och fotobooka är ju ändå så kul
så... fotobooka attefallshusetsbygget...?
ne-ej... jag vet inte
gå promenad
långpromenad
absolut - det skulle jag så gärna vilja
utan barn
utan katt
bara med mig själv...
och mobilen förståss - så jag kan ta kort och lyssna på nåt...! annars skulle jag nog få dåndimpen...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0