killen som kan

ni kan inte ana... men nu har jag fått min telefon tillbaka...!
äntligen!
eller
så snabbt...?
men ja - ja den är här nu i mina händer
jag bloggar! från telefon!
underbara ljuvliga
ni kan inte ana vad jag saknat smartphone
nästan tre dagar utan
alla bilder jag har velat tagit (kånkat runt på systemkameran liksom)
alla filmer jag har velat spela in (minnen som gått förlorade! speciellt på bebis utveckling... sorg!)
alla tankar och blogginlägg som swishat förbi (utan möjlighet att skriva ner och anteckna)
mina barns minnesböcker (för jag minns ju inget själv - utan att skriva ner)
mellanskogsappen - hej igen!
och musik! radio! vilka tysta dagar det varit...
och TV... mitt lilla TV-media (på 5.1 tum)
tack tack tack
det är allt bra att ha en händig karl...
se bara:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0