ett känslomässigt kaos

behöver jag säga mer än så...

och många timmars tinningshuvudvärk på det

det har varit så! varmt på kontoret idag...
till och med fryslortarna svettades
det gamla huset klarar inte av omställningen från varmt till kallt
men nu ska det tydligen bli varmt igen
nej nej nej
säger jag bara
nu när vi äntligen fått lite minus och frost
märkte det nu bara ikväll
"har det blivit varmare ute?"
ja - två grader!
från en och en halv minus... till en halv plus
tänk att jag kände det
tyvärr
hade så mycket hellre haft kylan kvar

känslan är helt surrealistisk
vad har jag egentligen varit med om...?
gjorde jag det där
är jag den där
men tydligen...
sorgligt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0