morgontankar

igår var jag så trött att jag inte ens tittade på tv innan jag gick och la mig...
och då la jag mig ändå tio
men somnade direkt
vilket märktes vid halv fyra fyra när ettåringen vaknade till och så även jag
sen hade jag svårt att somna om
sovit vanliga sömnransonen egentligen...
stjärnorna var kvar ute
men hade hunnit vrida sig så jag inte längre såg hela karlavagnen
bara en del av skaftet
vi bor ju i salen nu
och det går bra
men ibland slås jag av verkligheten att vi nån gång ska flytta en våning upp
och ha sovrum med tak upp i nock...
det är inte illa
och igår kändes den verkligheten lite närmre
när hålet till blivande trappen sågades upp
från en liten ruta
till en större på en och en halv gånger två meter
det blir bra
det är spännande
även om det för andra ser ut som kaos
ser vi bara möjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0