men vad håller de på med!

två sms
två mail
två mail till jobbmailen
ge er!
och det var i tisdags
med information "svara inom fyra dar"
fyra dar!
det är ju ingenting!
hur ska man kunna samla all den information man behöver för att kunna fatta välgrundat beslut under den korta tiden...!?
och det var ju mer än två månaders vi skicka in
och det är mindre än två månader kvar till vi önskat plats

och så idag...
två sms
två mail
två jobbmail
igen!
fast jag varit inne och ändrat kontaktuppgifterna och tagit bort min jobbmail...
det räcker liksom
och nu...
"vänligen besvara ... inom 1 dag"
hur räknar de dagar egentligen!?
jag fick ju första i förrgår
var det dag ett då...?
jag fattar inte...
"kniven mot strupen" (för att använda en våldsmetafor som jag egentligen brukar vilja undvika...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0