pengastrul!

jag blir så arg på mig själv och min ekonomiska situation
först sparade jag mail med faktura oläst så att jag inte skulle glömma bort att betala dem
sen försvann de ju från appen för tidigt så jag glömde att betala dem i alla fall
och jag väntade ju med att registrera betalningen tills jag fått produkten för säkerhetsskull
men sen eftersom det inte funkade började jag registrera betalningen från början
på utsatt datum
oavsett om det var mitt i månaden i början eller i slutet
men nu eftersom jag inte haft några pengar på kontot
så har ju betalningen inte dragits som den ska
och ingen påminnelse eller avvisad betalning meddelande eller nånting
förutom när jag får ett brev i lådan med påminnelseavgift!
gaahhh
och nu är det för många brev med påminnelseavgift
och jag blir så arg
på mig själv
på att jag inte har några pengar
på att jag strulat till det
igen
så nu måste jag byta system
till vad vet jag dock inte än...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0