rise and shine

det är svårt att snozza ett barn...
eller det gå ju - om man stoppar i nappen tex
men då har man ju redan gått upp
så då kan man ju lika gärna vara uppe
som nu iaf när jag ska till jobbet
klockan ringer - jag går upp
på en gång
som back in the days...
då gjorde jag så (säg gynmnasiet)
och det var så skönt
känns mer rätt
när klockan ringer då går man upp
inte snozza en å två å tre å många gånger
tills man "försovit" sig igen
jag vet inte om det är en tillfällig grej
(det är ju bara första måndagen än
första veckan...)
men jag hoppas jag forsätter följa det
och kanske har osnozzbart barn gjort sitt till
det är bara gå upp - på en gång
så skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0