sjuker...

jag fryser
fast jag har fleecetröja och raggsockor
och en filt under mig och en filt över mig
ändå fryser jag så mycket att jag hackar tänder
jag har typ inte upplevt det här förut

sen några timmar senare
mitt i natten
då vaknar jag och har ont i hela ansiktet
känns jobbigt att röra sig
inte bara huvudet bihålorna och halsen...
utan det känns som ansiktets hud är en hård mask

efter lite morgonlek går jag och lägger mig igen
och sover i flera timmar
vaknar efter elva...
inte ens ätit frukost

sen är jag hängig resten av dan
snuvig
ont i halsen
som ett tryck över pannan...
så imorrn får jag faktiskt sjukskriva mig
när hände ens det sist...!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0