idag

eftersom jag gick upp före klockan sex imorse (jag vet - galet!) borde jag verkligen ha gått å lägga mig tidigt... men här är jag
och inget sängläge än
men snart...
har ägnat kvällen åt lite syprojekt (börjar ju jobba snart - å kläder lär man ju ha då...)
förutom det har det faktiskt hunnits med lite grann idag
beskurit krikonträden trots två vakna barn - bara det en bedrift
hoppat studsmatta så klart
cyklat en långtur
och fortsatt med alfabetsprojektet
där fyraåringen fått välja bilder till bokstäverna
sen klippt ut med beskärningsapparaten
och sen laminerat
jag tänkte att vi skulle göra en girlang
hon ville göra en bok
så får väl se om vi göra både och...
nya tupperwareburkarna har jag väl också fixat till
eller var det igår...?
och så har vi ju möblerat om
satt upp ny hylla (som fyraåringen målat själv)
till alla nya klänningar...
om flyttat om tavlorna
känns bra (älskar att möblera om!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0