innan skärmskyddsborttagning

"det fnna s kt an ksn stra sg p i vardagen
 klika traditner lika stt hur an r uvxtsm graöpa ur smr r ej viket ketcjup"

ingen aning vad jag skrivit här
eller kan väl utläsa vissa ord kanske...
men så där blev det
var det
innan jag tog bort skärmskyddet på nya telefon
eller tog bort och tog bort
det ramla typ av
och tur var väl det
för nu kan jag äntligen använda min nya mobil
älskar kameran alltså!
eller man kanske ska säga kamerorna
och den är lite längre (för lång)
men det får jag väl vänja mig vid...
svårare dock att vänja mig vid frontkameran som alltid är en svart cirkel vid skärmens överkant...
men men
med skärmskyddet borta slipper jag iallafall stora cirkeln som var precis där man alltid tittar (som skulle vara till fingertrycksavläsaren - som ändå aldrig funka)
men det tar ett tag...
invänjningsfas
skönt att ha "gammeln" kvar iaf
och lyxigt med två mobiler
kan jag dubbeltaska lite mer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0