sista torsdagen - inte som planerat


jag ville inte
inte egentligen
men det var liksom sista chansen
så okej då...
därför hade jag ångest
ångest över att behöva åka iväg
på min sista torsdag
men ställde in mig på det
och barnen
stressigt hela morgonen så klart (när man ska iväg)
och sen startar inte bilen
igen!
när jag ska åka till en kollega
igen...
jag orkar inte!


så åter igen får jag ringa kollegan och be om ursäkt förklara läget och avboka
igen
och nu vet jag inte när det kan ske...
för dagarna med dagledig tid är slut
så - dags att behöva ställa om
igen
fyraåringen jättebesviken
men en cykelutflykt!
det kunde få både henne och mig på bättre tankar... (och sinnesstämning...)
så vi cyklade istället till ett naturreservat
med häftigt många stenar som en gång i tiden (för 9000 år sedan) var havsbotten...!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0