saknar de redan...!

jag har ändå förlikats med att jag ska börja jobba
nu
snart...
efter ett år och tre månader
(lika mycket som förra gången
men en månad mindre med "bebis"...)
det jag dock inte kan komma över riktigt
är att jag kommer träffa barnen femtio timmar mindre i veckan
FEMTIO TIMMAR
det är hissnande siffror
och jag känner mig helt galen på't
okej om det var lite mindre än nu (fullständigt heltid tjugofyrasju)
men SÅ mycket... det känns inte okej
och istället kommer jag få träffa dem femton- tjugo timmar i veckan (mån-fre)
så lite!
hur ska jag klara det?
(hur ska de förstå det...?)
speciellt ettåringen...
jag känner saknad redan nu fast det inte ens hänt än




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0