äntligen besked!

vilken lättnad
jag har inte ens velat tänka på det
(har iofs inte heller haft tid)
men idag kom frågan
från min kollega
och då blev det aktuellt igen
och så nu svar
äntligen!
och positivt svar!
omplacering
med bra datum
jag är förvånad
och lättad!
oerhört lättad...
det var det här jag ville från början
det här jag stred om
gråtit floder över
och så nu - besked
tack
tack tack tack
äntligen är vi på banan igen
det här känns så mycket mer rätt
det kommer bli en omställning absolut
nu har man nästan vant sig vid detta
men så mycket bättre
och spännande
nu när vi kämpat så
tänk om vi inte gillar den...?
men jag hoppas
och oavsett känns övergången så mycket bättre till sexårs sen
och det är ju ändå relativt snart!
konstigt nog
så skönt!
en stor tung sten mindre att bära på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0