stressad in i märgen

kommer jag någon gång att hinna ikapp...?
jag lyssnar efter på morgonpasset och är nu på 22 juli
jag har 88 öppna flikar i internetläsaren på mobilen (to do)
29 blogginlägg i utkastmappen
jag har en extremt lång "jag vill göra lista" - som aldrig hinns med
jag har inte framkallat årsfotobok sen 2010
jag har inte färdigställt första barnets första album (nu snart fem)
jag har inte påbörjat ett och halvt åringens minnesbok (bara kladd)
jag har mer än tio plagg som ska sys
något färre som ska strykas
jag har ett helt hus som är ofullständigt - i varje rum
och idag har jag börjat kratta(!) vägen... efter avverkningen
och skogsvägen skulle också behövas
men det är liksom flera hundra meter! eller i alla fall en...
hur skulle det ens vara möjligt - att hinna med en bråkdel - för jag kan inte stoppa tiden
och tiden det tar är bra mycket mer
än tiden jag har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0