älskar ledig måndag

jag ville gå ute och gå på förmiddagssovningen
men kom inte in till släden pga snöras från lagårdstaket...
så då tänkte jag gå ut och gå på kvällssovningen... men så ville ettåringen bada
och nybadad och blöt kan jag inte stoppa ner honom i kall släde och gå ut i kylan en timme
så ingen promenad - igen!
idag som är enda dan med bäst förutsättningar...
så tråkigt
men
istället har jag hunnit städat skrubben i vardagsrummet
rivit lite grann
och sen byggt om den till koja
så roligt! och fint!
sen har jag även städat den andra skrubben
och byggt hyllor i köket
och plockat i ordning och strukturerat
så är ändå - måste jag säga - nöjd med dan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0