blir bara värre

tre dar in... och jag tycker inte om mitt nya liv...
jag tycker inte om att behöva klä av och sen på två små halvt sovandes barn
jag tycker inte om att behöva bära två tunga barn till bilen - kall och ouppvärmd
jag tycker inte om att behöva åka tjugofem minuter i bil med iallafall ett dels missnöjt barn...
jag tycker inte om att gå än hit än dit och fortsätta bära tungt vid lämning på förskolan
jag tycker inte om att lämna ett barn till småttingar under hennes utvecklingsnivå och överge det andra - som egentligen inte är helt redo än
och jag tycker inte om att det nästa vecka blir än värre
för den här veckan har jag verkligen åsidosatt jobbet - och prioriterat att vara mamma och barnens behov
men det går inte hur länge som helst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0