förlorad och saknad del av mitt liv

det känns som jag har förlorat relationen till mina blommor...
och det smärtar mig
vi ses inte alls lika mycket längre
trots att vi vistas i samma rum
och de får inte alls den omsorg som de behöver...
jag måste verkligen ändra på det
odla relationen
vet inte hur men...
det kan inte ske när ettåringen är vaken iaf
då kommer de därefter få ännu mera ovarsam behandling av honom
så måste komma ihåg att prioritera det
när han sover
frågan är bara hur...
för de blommorna som är i "hans" rum blir svårt
utan ljus...
men jag måste bara göra det
de enda blommorna som riktigt plockas från döda blad är tantens...
men det måste man ju liksom göra
för det blir så fort och mycket
så de fyra pelagonerna
som inte ens "är mina"
de umgås jag tyvärr med mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0