utkast från förr

bloggandet hinner jag inte med... fast det är min fristad

28 jan 21:42
landskapet är ett helt annat i månljus och mörker...
allt kommer närmre
blir tydligare
utkristalliseras
jag älskar det här
det är så vackert


kissen och jag i "skid- (traktor-) spåret"


22:43 goodbye måne


29 jan 18:42 semmelpremiär!


23:21 ljust som på dan


30 jan 07:45 måne where ever I go... (badrumsfönstret)


08:29 äntligen kylan tillbaka!


11:03 jag bara ÄLSKAR det här...!


11:04 det är alltså så kallt... så iskristallerna bara byggs på... på ingenting...!


11:20 äntligen premiär på sjön!


vår vackra älskade sjö!


älskade älskade hem - så vackert (och alla dessa fantastiska iskristaller...! längst längst ut på varje gren)


11:52 pippifåglarna...!


31 jan 08:31 god soluppgångs morgon (köksfönstervy...)


10:58 två fågelstationer har vi... och jag älskar't!


11:45 andra dan på isen - älskar det..!


14:06 nu fick jag till det! med päron och pecannötter...! (briest philadelphia och skinka me'...)


1 feb 08:30 älskar ledig måndag! (soluppgång från köksfönstret igen...)


12:10 isen dag tre! (och sol och blå himmel och himmelsk kyla...!)


12:15 björnspår på isen...?


så tacksam över en fantastiskt underbar tre dagars helg...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0