låt frågan vara fri!

vad trött jag blir på ledande frågor
på jobbet
från kollegor
ledning
vad är det för fel på öppna liksom...?
är det inte det vi lärt oss?
den metoden vi ska tillämpa??
men om den inte finns där som en självklarhet privat... hur är det då i jobbet?

"annars är det lugnt" - NEJ! jag är superstressad OCH jobbade till halv tio igår kväll och fattar inte hur jag ska få ihop mitt arbetsliv de två veckor som är kvar innan semestern
"ska ni gå och leka med barbies nu?" - NEJ! hon leker sällan med sina barbies
för det mesta är det fantasi och rollekar som gäller
bara för att hon är fem
och tjej
behöver barbies inte vara den självklara grejen...
både könsnormativt och ledande!
*sucksucksuck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0