snabbt gick det: ny jobbtel

jag skriver upp på en APT-dagordning att jag vill diskutera nya telefoner
efter att it-support dömt ut jobbtelefonen todally (inte ens vill ta i den med tång)
sen missar jag APT:t pga sjukdom...
och två veckor senare tappar jag bort telefonen
pinsamt!
mycket har jag letat... men inte hittar jag på den
så till sist var jag ju tvungen att "krypa till korset" och avslöja för chefen att jag tappat bort telefonen
och försöka påstå att det inte var med flit
men snabbt gick det - och så har jag nu äntligen en ny jobbtelefon
som inte har fullt lagringsutrymme och knappt kan öppna apparna längre...
och vad kostade det mig?
ingenting förutom mycket ångest och lite skam

får vi se vad det här är för nåt nu då...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0